Akademia biznesu HoW

Skuteczna komunikacja Twojej firmy!

2-dniowe warsztaty dla menedżerów, kadry zarządzającej i właścicieli firm z zakresu skutecznej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w Waszej firmie. Praktyczne porady, gotowe do wdrożenia rozwiązania, inspirujące warsztaty. 

Czego nauczysz się i co realnie zyskasz uczestnicząc w Akademii biznesu HoW?

Unikalny program szkoleniowy akademii podzielony na wartościowych 5 bloków daje gwarancję otrzymania fundamentalnej wiedzy każdego menadżera, członka zarządu lub właściciela firmy w zakresie nawiązywania kontaktów biznesowych i utrzymywania ciepłych relacji, analizy marki i znaczenia wizerunku firmy w budowaniu i rozwoju firmy, koniecznej wiedzy na temat planowania i realizowania strategii komunikacji i promocji w Internecie. Akademia biznesu HoW to także sporo praktycznej wiedzy i porad w zakresie badania kompetencji, skutecznej rekrutacji oraz motywacji pracowników, a także praktyczną i najnowszą wiedzę obejmującą aspekty kompetencji menadżera, rozwijania potencjału zespołu oraz sztuki przekazywania informacji zwrotnej  i skutecznego delegowania zadań.

BLOK 1: Otwarcie i networking.

  • Poznasz przedsiębiorców, którzy podobnie jak Ty szukają kontaktów z aktywnymi przedsiębiorcami prowadzącymi odpowiedzialny biznes.
  • Staniesz się rozpoznawalny w lokalnym środowisku biznesowym
  • Przyswajając zasady Networkingu łatwiej nawiążesz nowe kontakty i bez problemu będziesz mógł umówić się na spotkania biznesowe
  • W krótkim czasie i zupełnie za darmo pozyskasz nieocenioną wiedzę na temat charakteru innych firm

BLOK 2: Analiza marki. Strategia komunikacji marki. Kampanie wizerunkowe i reklamowe.

  • Dzięki analizie marki poznasz m.in. osobowość swojej marki, charakter marki, esencję marki, obietnicę marki, wartości racjonalne i emocjonalne marki, charakter grupy docelowej, czyli Twoich klientów, ton jakim marka powinna się posługiwać w komunikacji z klientami
  • Na jakie aspekty zwracać uwagę i czym zainteresować potencjalnego klienta
  • Dzięki strategii komunikacji marki dokonasz analizy swojej najbliższej konkurencji oraz wnikliwej analizy konsumenta Twojej marki. Dodatkowo zrozumiesz, dlaczego klienci chcą lub nie chcą się komunikować z Twoją marką oraz będziesz wiedział jak wpłynąć na ich preferencje zakupowe.
  • Na warsztatach dowiesz się również jak efektywnie prowadzić kampanie wizerunkowe i reklamowe.

BLOK 3: Komunikacja i kampanie reklamowe w Internecie. Analityka dla firm.

  • Na szkoleniu nauczysz się w co najlepiej inwestować w Internecie aby mieć maksymalne efekty i zyski oraz jak kontrolować i analizować efekty podejmowanych prac i inwestowanych środków.
  • Podczas szkolenia dzielę się moim doświadczeniem zdobytym podczas obsługi wielu firm i marek. Poznasz gotowe rozwiązania, które możesz z dnia na dzień wdrożyć w Twojej firmie i zwiększać sprzedaż.
  • Na warsztatach poznasz najbardziej przydatne programy i narzędzia, które wykorzystasz do promocji i analizy działań Twojej firmy w Internecie. To Twój pierwszy krok do niezależności.
  • Podczas szkolenia pracujemy na najnowszych wersjach narzędzi Google AdWords oraz Analytics, Search Console oraz narzędziach do optymalizacji i pozycjonowania stron i e-sklepów. Materiał realizowany w oparciu o najbardziej aktualne algorytmy i zalecenia Google

BLOK 4: Diagnoza kompetencji. Rekrutacja. Motywacja pracowników.

  • Podczas tego warsztatu dowiesz się m.in. jak skutecznie zorganizować proces rekrutacji, jak zatrzymać najlepszych pracowników.
  • Dowiesz się czym jest employer branding i jakie skuteczne działania budują markę pracodawcy pozwalając pozyskiwać i utrzymywać najlepszych pracowników.
  • Poznasz na przykładach co działa w temacie motywacji w wielopokoleniowym zespole
  • Zobaczysz jak wykorzystać narzędzia, które pozwolą ci zdiagnozować kluczowe kompetencje pracowników od których zależy jak skutecznie i szybko realizujesz cele biznesowe.

BLOK 5: Kompetencje menedżera. Potencjał zespołu. Delegowanie zadań.

  • Poznasz narzędzia, dzięki którym podniesiesz znacznie efektywność pracy swoich pracowników.
  • Poznasz etapy rozwoju pracowników i dowiesz się w jaki sposób wykorzystać ich potencjał oraz zasady udzielania informacji zwrotnej, która realnie motywuje innych do działania.
  • Jeśli czujesz, że czasem „rośnie Ci garb” od nadmiaru zadań, a dzień nie chce się „rozciągnąć jak guma”, to na koniec warsztatu nauczysz się delegować zadania i poznasz wartość skutecznego instruktażu.
  • Dowiesz się jak dopasowanie zadań do kompetencji pracowników pozytywnie wpływa na ich motywację.

Co otrzymujesz w cenie szkolenia?

  • 2 dni inspirujących wykładów i praktycznych warsztatów
  • Mała grupa szkoleniowa, do 25 osób
  • Materiały poszkoleniowe w wersji elektronicznej PDF
  • Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
  • Serwis kawowy - kawa, soki, ciastka
  • Element Listy

Dla kogo przygotowaliśmy to szkolenie?

Warsztat dedykowany jest dla przedsiębiorców, menadżerów oraz liderów chcących podnieść poziom kompetencji w obszarze komunikacji marki, działań komunikacyjnych oraz promocyjnych w oparciu o narzędzia Google, a także skutecznych systemów zarządzania relacją zarówno z pracownikami jak i klientami.

Gdzie i kiedy odbędzie się najbliższe szkolenie?

Kiedy? 13 i 14 maja 2019
Gdzie? RIT – Rybnik, ul. Jankowicka 23/25

Jaki jest koszt uczestnictwa w szkoleniu?

Dla zainteresowanych udziałem w szkoleniu przygotowaliśmy trzy warianty cenowe, w zależności od daty zakupu biletu:

 

Warsztaty poprowadzą

BLOK 1. Krzysztof Dybiec

Certyfikowany Menadżer Zarządzania Innowacjami. Od 2012 roku Prezes Zarządu Wodzisławskiej Izby Gospodarczej. Aktywności dla biznesu to m.in. : Inicjator akcji „Wodzisław – tu kupuj”, Twórca projektu wsparcia edukacji dla biznesu „Technopolia Śląska”, Koordynator i współtwórca Forum Biznesowego ForBs, Inicjator Komitetu Konsultacyjnego ds. współpracy lokalnej, Założyciel Klubu Toastmasters IG Wodzisław.

BLOK 2. Krzysztof Pietrek

Właściciel agencji brandingowej Fourtka Design. Specjalizuje się w analizie wizerunkowej marki, strategii komunikacji marki, projektowaniu graficznym (branding, print, webdesign, digital), fotografii reklamowej, projektach multimedialnych i realizacjach video.

BLOK 3. Robert Duda

Założyciel i właściciel agencji interaktywnej Spozycjonowani.pl ze statusem Google Partner. Szkoleniowiec w zakresie e-marketingu ze specjalizacją narzędzi Google Ads, Google Analytics, Content Marketingu, pozycjonowania i optymalizacji stron i sklepów internetowych, planowania i wdrażania procesów sprzedażowych i automatyzacji przez Internet.

BLOK 4. Joanna Antonik

Menedżer, trener rozwoju, certyfikowany coach IPRI, doświadczony sprzedawca. Właścicielka marki Boważne. Blisko dwudziestoletnie doświadczenie menedżera i sprzedawcy wykorzystuje w codziennej pracy z klientem-przedsiębiorcą oraz jego pracownikiem. Dzięki doświadczeniu zdobytemu we współpracy z klientami w realizacji licznych projektów sprzedażowo-rozwojowych, dobiera najskuteczniejsze metody i narzędzia pozwalające osiągać zamierzone cele.

BLOK 5. Tomasz Markowski

Trener sprzedaży, konsultant biznesowy i przedsiębiorca. Pełnił rolę menedżera zespołu, aktywnie sprzedawał produkty i usługi. Współtwórca procesów Assessment Center. Autor podręcznika dla Doradców Klienta „Sprzedaż Doradcza”. Prezes Klubu Toastmasters IG Wodzisław Śląski. Właściciel marki Rubikon – Grupa Trenerów Biznesu. Rozwijał kompetencje sprzedawców, menedżerów i dyrektorów sieci sprzedaży Nationale-Nederlanden, ING i AXA. Prowadził warsztaty rozwojowe m. in. dla T-Mobile, PZU, Vantis Holding, AZ Finanse, ITLab i innych.

Masz pytanie?
Zadzwoń tel. 505 125 884

Najbliższa Akademia biznesu HoW już za

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Agenda 2-dniowych warsztatów
Akademii biznesu HoW

DZIEŃ PIERWSZY

9.30 - 10.00
BLOK 1

Otwarcie i networking
- podział Uczestników na 2 grupy
9.30 - 10.00
10.00 - 13.00
BLOK 2.
Krzysztof Pietrek:
- "Czym jest tożsamość marki i dlaczego jest tak ważna dla Klienta?
- "Archetyp marki i co się z tym wiąże?"
- "Na czym polega analiza marki oraz strategia komunikacji marki i co płynie z tej wiedzy dla przedsiębiorcy?
- "Kluczowe elementy budujące spójność w komunikacji zewnętrznej marki"
- "Jak zaplanować spójną kampanię wizerunkową i reklamową?"
10.00 - 13.00
13.00 - 14.00
PRZERWA OBIADOWA
Uczestnicy we własnym zakresie mogą skorzystać z bufetu serwującego dania domowe w budynku gdzie realizowane są warsztaty lub zjeść lunch na mieście.
13.00 - 14.00
14.00 - 17.00
BLOK 3
Robert Duda
- "Jak Cię widzą, tak Ci … płacą - jak to rozumieć w kontekście widoczności firmy w Internecie?"
- "Najbardziej efektywne narzędzia i metody dotarcia do Klientów przez Internet"
- "Metody efektywnego pozycjonowania stron www firmy i budowanie kampanii Google"
- "Google Analytics - jak korzystać z tego narzędzia i jakie dane z niego płyną?"
14.00 - 17.00

DZIEŃ DRUGI

9.30 - 12.30
BLOK 4.
Joanna Antonik:
- "Diagnozowanie kompetencji pracowników i dobór sposobów zarządzania"
- "Skuteczne metody rekrutacji, zatrudniania i utrzymania najlepszych pracowników"
- "Skuteczne metody motywowania pracowników"
9.30 - 12.30
12.30 - 13.30
PRZERWA OBIADOWA
Uczestnicy we własnym zakresie mogą skorzystać z bufetu serwującego dania domowe w budynku gdzie realizowane są warsztaty lub zjeść lunch na mieście.
12.30 - 13.30
13.30 - 17.00
BLOK 5
Tomasz Markowski
- "Kluczowe kompetencje menedżera i jakie konkretne zadania za tym stoją?"
- "Rozwijanie potencjału swojego zespołu - jak wykorzystać kompetencje pracowników?"
- "Sztuka udzielania informacji zwrotnej"
- "Skuteczne delegowanie zadań"
13.30 - 17.00

Poznaj bliżej ekspertów HoW

Studiował Zarządzanie i Marketing na Politechnice Śląskiej oraz Ubezpieczenia Gospodarcze na Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

Certyfikowany Menadżer Zarządzania Innowacjami. Od 2012 roku Prezes Zarządu Wodzisławskiej Izby Gospodarczej.

Aktywności dla biznesu:
Inicjator akcji „Wodzisław – tu kupuj”.
Twórca projektu wsparcia edukacji dla biznesu „Technopolia Śląska”.
Koordynator i współtwórca Forum Biznesowego ForBs.
Inicjator Komitetu Konsultacyjnego ds. współpracy lokalnej.
Założyciel Klubu Toastmasters IG Wodzisław.

Aktywności dla lokalnej społeczności:
Inicjator rundy ulicznej „Drift Open”.
Inicjator akcji walki ze smogiem „Kochaj życie, nie pal śmieci”.
Inicjator modernizacji ścieżek rowerowych „Wodzisław rowerem i kijami”.
Aktywator Jarmarków Wielkanocnych i Bożonarodzeniowych.

Motto życiowe:
Kto chce, szuka sposobu, kto nie chce, szuka powodu.


W GRUPIE EKSPERTÓW HOW ZAPEWNIA:

• Pierwszy kontakt z przedsiębiorcą,
• Przekazanie rekomendacji,
• Organizację networkingu,
• Analizę potrzeb przedsiębiorcy,
• Mediacje,
• Gwarancję przestrzegania Kodeksu Wartości grupy How.

Studiował na Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu na kierunku Fotografia i Multimedia.

Właściciel agencji brandingowej Fourtka Design. Specjalizuje się w analizie wizerunkowej marki, strategii komunikacji marki, projektowaniu graficznym (branding, print, webdesign, digital), fotografii reklamowej, projektach multimedialnych i realizacjach video.

Od 24 lat pracuje w branży reklamowej. Jest twórcą ponad 1000 projektów graficznych, multimedialnych, fotografii reklamowej dla kilkuset firm z 22 branż. W swoim portfolio posiada realizacje dla takich marek, jak:
Reporter, Era GSM, InterSport, Gaspol, Kazar, Wojas, Unilever Polska, Siemens Mobile, Jurajska, Biedronka, Makro, Polska Federacja Producentów Żywności, a także marek lokalnych: Fanaberia, Wiejska Chata, Zoolandia, Marko, Monsun, Warido, Izba Gospodarcza w Wodzisławiu Śląskim, Urząd Miasta w Wodzisławiu Śląskim, Magra, Meisel i wielu innych.

Od 3 lat koncentruje się na markach lokalnych. Uważa, że po latach poszukiwań odkrył dla siebie „błękitny ocean”. Jest nim praca dla świadomych, lokalnych przedsiębiorców, którzy, decydując się na współpracę z Krzysztofem Pietrkiem, szczerze i prawdziwie określają swoje potrzeby i nie kryją satysfakcji z finalnego etapu prac. Warto dla nich pracować. To prawdziwy cel zawodowy w moim życiu – twierdzi Krzysztof Pietrek.



W GRUPIE EKSPERTÓW HOW ZAPEWNIA:
• Analizę marki,
• Strategię komunikacji marki,
• Projekty graficzne (branding, print, webdesign, digital),
• Realizacje video i multimedialne,
• Fotografię reklamową.

Studiował na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Certyfikowany Specjalista Google.

Założyciel i właściciel agencji interaktywnej Spozycjonowani.pl ze statusem Google Partner.
Szkoleniowiec w zakresie e-marketingu ze specjalizacją narzędzi Google Ads, Google Analytics, Content Marketingu, pozycjonowania i optymalizacji stron i sklepów internetowych, planowania i wdrażania procesów sprzedażowych i automatyzacji przez Internet. Menedżer Izby Gospodarki Elektronicznej ds. rozwoju regionalnego. Koordynator projektu Polska Regionalna Gospodarka Cyfrowa pod patronatem Ministerstwa Rozwoju.

Autor kursów online oraz książek-poradników „Sukces w Internecie. Poradnik dla początkujących” oraz „Jak wygrać wybory skutecznie wykorzystując Internet”. Od 15 lat planuje oraz realizuje kampanie i strategie internetowe. Do najważniejszych należą projekty realizowane dla takich firm i marek, jak: Bundesliga, Porsche, Gaspol, Ustronianka, Thermodom, Najwyższa Izba Kontroli, Green Velo, IMI, Brilu, Saint Gobain, Gmina Tarnów oraz dziesiątek firm o zasięgu lokalnym, krajowym i międzynarodowym, m.in. z Polski, Czech i Niemiec.

W GRUPIE EKSPERTÓW HOW ZAPEWNIA:
• Realizację kompleksowych usług dla firm w zakresie analityki internetowej poprzez badania skuteczności i konwersyjności realizowanych działań,
• Przygotowywanie oraz wdrażanie kampanii w oparciu o narzędzia analityczne i reklamowe Google, YouTube, content marketing i narzędzia marketing automation,
• Przygotowywanie rekomendacji zmian w serwisach internetowych poprzez analizę dotychczasowych działań przedsiębiorstwa oraz jego kondycji za pomocą audytów SEO, UX i analitycznych,
• Wdrażanie skutecznych kampanii nastawionych na konwersje i zysk dla Klienta, prowadzonych w wyszukiwarce Google, sieci reklamowej Google, YouTube oraz poprzez działania content marketingowe,
• Raportowanie kampanii i stała optymalizacja.

Studiowała na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.

Menedżer, trener personalny, certyfikowany coach IPRI, doświadczony sprzedawca. Właścicielka marki Boważne.

Blisko dwudziestoletnie doświadczenie menedżera i sprzedawcy wykorzystuje w codziennej pracy z klientem-przedsiębiorcą oraz jego pracownikiem.

Dzięki doświadczeniu zdobytemu we współpracy z klientami w realizacji licznych projektów sprzedażowo-rozwojowych, dobiera najskuteczniejsze metody i narzędzia pozwalające osiągać zamierzone cele. Już w pierwszym kontakcie budzi zaufanie dzięki wysokiemu poziomowi empatii. Wywieranie pozytywnego wpływu na rozwój osobisty stanowi dla niej największe wyzwanie w pracy z ludźmi. Kieruje się uczciwością, zaangażowaniem, jasnym wyznaczeniem celów. Hołduje zasadzie: Miękkie kompetencje – twarde rezultaty.

W GRUPIE EKSPERTÓW HOW ZAPEWNIA:
• Diagnozowanie skuteczności działań pracowniczych z wykorzystaniem testów kompetencji D3 (DISC/TEAMS/ VALUES/BAI) – narzędzia do diagnozowania typów osobowości, predyspozycji zawodowych, ról zespołowych, wartości i postaw życiowych.
• Opracowywanie programów szkoleniowych indywidualnych i grupowych w obszarach kompetencji miękkich i sprzedażowych.
• Szkolenia i coaching indywidualny i grupowy.
• Prowadzenie procesów rekrutacji i wdrożenia pracowników.

Studiował Społeczną Psychologię Biznesu na Uniwersytecie SWPS oraz Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej.

Trener sprzedaży, konsultant biznesowy i przedsiębiorca. Pełnił rolę menedżera zespołu, aktywnie sprzedawał produkty i usługi. Współtwórca procesów Assessment Center. Autor podręcznika dla Doradców Klienta „Sprzedaż Doradcza”. Prezes Klubu Toastmasters IG Wodzisław Śląski. Właściciel marki Rubikon – Grupa Trenerów Biznesu. Rozwijał kompetencje sprzedawców, menedżerów i dyrektorów
sieci sprzedaży Nationale-Nederlanden, ING i AXA. Prowadził warsztaty rozwojowe m. in. dla T-Mobile, PZU, Vantis Holding, AZ Finanse, ITLab i innych.

Zrealizował 800 dni szkoleniowych i przeszkolił ponad 4 000 osób.

Rolę Trenera traktuje jako pasję. Na co dzień w swoim życiu kieruje się maksymą: Nastawienie to mała rzecz, która robi WIELKĄ różnicę.

W GRUPIE EKSPERTÓW HOW ZAPEWNIA:
• Diagnozę potrzeb szkoleniowych i rozwojowych dla kadry zarządzającej oraz pracowników,
• Prowadzenie szkoleń i warsztatów w zakresie sprzedaży doradczej, kompetencji menedżerskich oraz szeroko pojętego rozwoju osobistego (metody radzenia sobie ze stresem, zarządzanie sobą w czasie, wystąpienia publiczne i prezentacje biznesowe),
• Organizację procesów rekrutacyjnych na kluczowe stanowiska w przedsiębiorstwach – Assessment Centre,
• Doradztwo biznesowe w zakresie prowadzenia efektywnych spotkań, warsztatów, burzy mózgów i pracy zespołowej.

Masz pytanie dotyczące szkolenia? Zadzwoń teraz: tel. 505 125 884

Nasi Klienci

Kontakt z nami

Krzysztof Dybiec
tel. 505 125 884, email: krzysztof.dybiec@ig.wodzislaw.pl

Wodzisławska Izba Gospodarcza
ul. Pszowska 26 , 44-300 Wodzisław Śląski
Bank: PKO BP 97 1020 2472 0000 6202 0143 8324
NIP: 647-23-58-605

Działamy pod Patronatem Wodzisławskiej Izby Gospodarczej